20 December

Hej på er!
Är sjuk och har HÖG feber fortfarande. Är faktiskt riktig less på att vara sjuk. Har feber, ont i halsen, täppt näsa och hostar. Har haft feber i 4 dagar utan att den går ner eller så. Mamma skulle typ ta mig till doktorn på morgonen men sen sa jag "om du redan vet att jag har en virusinfektion så varför ska du då ta mig dit". Aja i alla fall idag så skulle 6:orna åka till Tekniska Museet. Men jag som är sjuk får inte följa med. Imorgon är det sista skoldagen och sedan så är vi lediga i 19 dagar. Det är en skola som julavslutning idag. Hoppas jag blir frisk så att jag i alla fall kan gå på vår julavslutning. 
Kram på er alla mina fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0