30 December

Hej på er!
Hur har ni haft det..? Jag ska gå och baka tänkte att jag skulle skriva ett inlägg först. Vet inte riktigt vad jag ska baka det kanske blir muffins. Men inte något avancerat orkar inte för avancerad bakning just nu. Imorgon så är det nyårs afton och vi ska nog till våra kusiner tror jag och fira där. Bilder ska jag försöka ta men vi har lånat ut vår kamera till pappas kompis och vi har inte fått tillbaka den så jag tar bilder med mobilen och ni ska få imorgons outfit imorgon. 
Igår kväll kom mina föräldrar hem klockan 12 på natten eftersom dem hade åkt in till akuten pga att min pappa har migrän och fick fruktansvärt ont i huvudet och behövde speciella tabletter som inte finns på apotek. 
Nu mår han i alla fall bra och är på bra humör och det gör mig glad! Ska i alla fall gå och baka nu så hörs sen!
Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0