Dåligt

Kom hem från doktorn för 25 minuter sen och det gick inte så jätte bra. Var tvungen att ha stickprov och så skulle hon kolla nåt som heter CRP. Det visar om du har virusinfektion, bakterier i kroppen eller om du är frisk. Den visar då en siffra. Om det är under 8 så är du antigen frisk eller virusinfektion och det är inte så dåligt. Men om du det är över 50 så har man bakterier i kroppen och behöver ta Antibiotika. Så då mår man inte så bra. Min lillebror fick under 8 och jag fick 55. Så tydligen var det jag som mådde sämre fast min brorsa har feber och kräktes imorse. Jag har varken feber, har inte heller kräkts. Så det känns lite konstigt att jag är mer sjuk än honom men aja. Jag har typ bihåleinfektion. Det är när man har ont i slutet av näsan fast på kinderna där. Man har också ont längst upp på näsan och vi pannan. När jag böjer mig framåt så känns det som om en jättestor tyngd på pannan och så gör det jätte ont. Det är det värsta som finns och det är tydligen onormalt att barn får det. Men har ju fått den nu så ingen idé att klaga. 
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0