FÖRSTA Gången på dagen

Förlåt så himla mycket för att jag inte har bloggat, men idag så var det Lucia tåg och vi kunde inte kolla för vi skulle stå och sälja pepparkakor, knäck, krukor och julmust. Det var väldigt roligt att stå där men samtidigt tråkigt. Jag mår skit har super ont i magen. Det var gröt till lunch och jag gillar verkligen inte gröt. Det fanns också äpple, pepparkakor och mackor. Så det var det jag åt. Men innan lunchen så fick vi fika, som var lussebullar och saft. När jag kom hem så lade jag mig bara i soffan och somnade. Var så himla trött och hade ont i magen så det va det bästa valet. Jag updaterade inte instagram men det funkade inte varje gång jag skulle ta bilden och sen lägga upp den så funkade det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0