God Jul!

Hej vaknade och mådde bättre och är på strålande humör. Både för att det är Julafton och för att min kompis har lagt upp en header och design på min blogg, som jag tycker om. Vad tycker ni är den fin? Jag älskar den i alla fall. Har God Jul på er alla härliga människor!
 
Min kompis hon har också en blogg med en annan av sina kompisar och jag ska länka deras blogg för det är det minsta jag kan göra! 
 
Deras blogg:           Ponnymupps.blogg.se    
Det är Philippa som är min kompis hon är jätte snäll och gör grymt snygga header och designer!!! 

Kommentarer
Postat av: Engla

Kan du visa vad du fick i julklapp?

Svar: Mhm
helsansfinafoton.blogg.se

2012-12-24 @ 11:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0