Idag = Avslutning = 21 December

Idag så är det julavslutning. Jag tror faktiskt att dem redan har slutat. Vi brukar gå till kyrkan på julavslutningen och vara där och sen får vi sluta klockan 10 eller 11. Det var synd att jag inte kunde gå. Är ju som sagt fortfarande sjuk och stör mig på det. Varför kan jag bara inte bli frisk? Men det är ingen idé att klaga ska bara vila, sova, äta och dricka mycket så blir det bättre. Vaknade klockan 10.25 och har ätit frukost och 2 tabletter och nu så bloggar jag. 
Idag så är det 21 December, då vissa tror att Jorden ska gå under. För förr i tiden fanns det indianer och typ olika indian stammar. En indian stam hette Maya. Dem hade både gjort ett halsband och ritat upp en kalender på en vägg. Deras kalender tog slut den 21 December och dem trodde att jorden skulle gå under. Att Jorden skulle explodera. Men vissa andra människor tror att det kommer en stor meteorit som ska krocka med oss. Den meteoriten heter Nibiru. Men forskare i Tyskland håller koll på rymden och speciellt meteoriter och den finns inte så det är inget att frukta. VIssa tror att Solen ska släppa solvindar eller vad det nu heter och att alla planeterna ska stå i rad. Andra tror att det kommer stark strålning från rymden som skadar hela Jorden. Men jag tror inte på att Jorden går under idag och vad som än händer så försöker ju Forskare och alla dem som jobbar med sånt att förhindra att det händer något. Förra året var det så att en man gick runt och sa att Jorden skulle gå inte (inte i Sverige) och då var det vissa människor som begick självmord. I år så var det vissa människor i ett annat land (minns inte vilket) som har köpt konservmat. För att det finns typ en hemlig bunke, under jorden och då behöver dem konserv mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0