Passar det?

Har satt mitt hår i sne tofs, men mitt hår är ganska kort så jag vet inte om det blev bra. Själv tycker jag att det är bra, men skulle nog lägga mer tid på det om jag skulle gå ut i den här frisyren. 
Längtar så sjukt mycket till imorn det ska bli trevligt. Det ska också bli kul att stå och sälja och sånt. Har alltid gillat det, men imorn ska vi försöka sälja så mycket det går. Ni ska också få bilder på min frisyr. Kommer nog lägga upp bilder imorn på instagram som också kommer upp på insta-week. Kommer nog updatera insta mycket imorn. Glöm inte att följa mig jag heter: helsan99
 
 
Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Anamaria

Du passar i det!!!!!! :)
Längtar också tills i morgon

2012-12-12 @ 20:03:34
Postat av: Helsan

Tack! :)
Jag med!

2012-12-12 @ 20:09:11
Postat av: Anamaria

hihi!! :)

2012-12-12 @ 20:29:03
Postat av: Helsan

:)

2012-12-12 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0