Skrattat

Har suttit och skrattat den senaste timmen för kollade på Rush Hour på datorn. Det var jätte rolig och jag typ satt i soffan och skrattade ihjäl mig, fast pappas kompis fortfarande är här. Men det spelar ingen roll för honom. Jag kollade på den första Rush Hour så nu ska jag kolla på Rush Hour 2 och hoppas att jag skrattar mycket. Det är ju bättre att jag sitter och skrattar istället för att tänka på att jag är sjuk. 
Ska skriva en sak som kanske verkar vara omöjligt eller ni tror att jag har hittat på men det är sant!
Det var en kvinna som fick veta att hon skulle dö av cancer och hon hade bara 1 vecka att leva. Hon gick och hämtade/köpte alla sina favorit filmer som någonsin fått henne att skratta och så satte hon på dem. I 1 vecka kollade hon på film varje dag och bara skrattade. När hennes dödsdag väl kom så kom diagnosen att hon skulle överleva sin cancer och kunna leva med det. Det var inte så att hon hade fått en ny medicin eller något. Utan hon njöt av livet och skrattade att hon överlevde. 

Vissa kanske tror att det är påhittat men det är sant vare sig ni tror på det eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0