Fail

Hej hej vet att jag inte har bloggat på HELA dagen för hade inte med mig datorn till skolan och dem datorerna vi har i skolan är så himla sega så orkade verkligen inte blogga på dem. Hela idag har jag typ bara väntat på att få komma hem och blogga....hehe 
Men hade jätte roligt med några kompisar och fikade i centrum och så. Vi skulle gå och se Breaking Dawn part 2 och vi hade  en förälder med oss men han ville typ inte släppa in oss eftersom att det var 15 års gräns med förälder också. Han sa typ att han kunde hamna i fängelse i 6 månader om han släppnte in oss och kontrollen kom. Så då blev vi besvikna men vi får vänta tills den kommer ut på DVD och kanske köpa den eller något.
Har även köpt godis och nu så ska jag gå och äta! Sååååååååå adios!
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0