Kemi

Hej sitter med Anamaria och har kemi just nu... Vi sitter längst bak i klassrummet..... :p 
Vi pratar om materia och atomer och sånt......Både jag och Anamaria sitter och bloggar men vi antecknar och lyssnar också......
Idag så var det nån som kastade en stol framför mig när vi typ sprang och då slog jag i knät så stolen åkte en meter bort och sen stängde samma person en dörr så jag klämde foten.....tur jag har eller hur??? skoja......
Samma person blev arg på Anamaria för att hon inte kullade mig utan hon kullade den andra tjejn istället för att hon kanske inte såg och då blev det en diskution.......
 
Har haft otroligt ont i huvudet idag och nu så har jag ont i foten och knät också...... :(
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0