Lite besviken!!!!!!!

Idag blev jag lite dissad av 2 kompisar. Blev dissad och lite besviken också. För efteråt så brydde dem sig inte alls. En av dem tjejerna sa till mig "vi dissade dig!!" och då sa jag "ja". Hon sa det menat taskigt. Det märkte jag på hennes ton. Aja ska försöka glömma det, det är i alla fall bra att jag har er läsare som mitt stöd. Om ni har nån idé om vad jag kan blogga om så är det bara att kommentera eller nåt. 
Har verkligen lust att göra en video! Men vet inte vad den ska handla om???? Nån som har en idé???

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du kan göra en sminkvideo :)

2012-11-28 @ 18:27:47
Postat av: Helsan

Smart Lollo, du kommer alltid med bra idér!!! :D <3

2012-11-28 @ 18:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0