Godmorgon godmorgon!

God morgon på er alla läsare. Jag vaknade klockan halv 8 imorse men jag orkade inte stiga upp så jag låg kvar tills klockan 8. Jag ska gå och duscha och sen äta frukost med ett varmt glas Oboiii.
 
Jag vet att Oboii stavas Oboy.
 
Men jag skriver Oboiii för skojs skull :).
 
Det regnade inatt också. det dåliga vädret fortsatte. Varför kan det inte bli lite bättre väder någon gång. 
 
 
Det här är taget från fönstret det i vardagsrummet!
 
 
Här är en till bild
 
 
och ännu en till bild.
 
Det är nya bilder inte samma bilder som igår!!
 
 
Gott! :) ♥
 
Kram alla läsare!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker inte heller om det dåliga vädret. den där grejen ser god ut

2012-09-01 @ 09:08:07
Postat av: Helsan

Inte jag heller! Men den där milkshaken ser god ut

2012-09-01 @ 09:45:57
Postat av: robin

Godmorgon!! kommer du tillbaka på måndag!

2012-09-02 @ 07:39:19
Postat av: Helsan

Godmorgon ja jag kommer tillbaka på måndag!

2012-09-02 @ 08:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0