Hemma!!

Heii jag kom hem för typ 1 och en halv timme sen. På eftermiddagen så spelade vi fotboll. Men eftersom jag fortfarande känner mig dålig så spelade inte ja. Man fick välja om man ville gå 4 km eller spela fotboll. Jag valde att gå 4 km. Efter att vi hade gått 4 km så spelade dem fortfarande fotboll. Då var jag och en av mina kompisar med och spelade lite. Då blev vår idrottslärare jätte arg på oss och sa att vi skulle springa efter bollen. Då sa vi att vi visst sprang efter bollen men ingen passade till os och det var ju inte vårt fel. Men ändå så blev hon jätte sur på oss..
 
Imorgon så är det äntligen fredag..... YES :)
 
Kram på er alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Er lärae som alltid blir lika sur varje gång.

2012-09-20 @ 17:28:57
Postat av: Helsan

Japp!

2012-09-20 @ 18:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0