Kläder!!

Heii just nu håller jag på att välja kläder till imorgon. Men ni får se min outfit imorn. Jag sitter även och blåser bubblor med mitt tugummi... :)
 
Varför är det så att det barnet som är äldst i familjen får mest tillsägelse? 
Det är i alla fall så i min familj. Mina föräldrar brukar säga "Helsan säg inte så till din bror" eller "Helsan var inte taskig mot din bror". Nu andvände jag mitt blogg namn men aja inte så viktig. Och när mina föräldrar säger till mig då börjar min lillebror skratta och flina och då säger jag "Sluta skratta" och då kanske mamma säger "Helsan prata inte så med din bror" och då säger jag "Men mamma han skrattade ju" då säger mamma " Men du får ändå inte prata sådär med honom". 
 
Det är grymt irriterande! 
Men det gör inget jag älskar ändå min bror!
 

 
Här är jag när jag blåser en bubbla!!!
 
Kram och puss på er alla läsare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0