Godnatt mina älsklingar!

Hej ville bara skriva ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Ska ju upp klockan 6 imorgon, undra om jag ens kommer kunna stiga ut sängen haha. Längtar ändå tills imorgon. Är skit trött och jag hade rätt (tyvärr) oftast gillar jag när jag har rätt men inte den här gången. Är sjuk det är nån influensa som hela familjen har. Jag har bara ont i halsen men det dröjer inte länge tills det övergår till feber, magont, osv.... Ska i alla fall lägga mig nu och hoppas på att bli bättre för det är sämsta tillfället att bli sjuk ni efter som vi har nationella prov om 2 veckor och vi är lediga på fredag. Egentligen gillar jag inte alls att bli sjuk det är det värsta som finns.


Godnatt mina älsklingar! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0