Svar på frågestunden del 1

 
Pojkvän?
Nepp 
 
Snyggast i klassen? 
Vet inte.... 
 
Favorti skådis? 
Ashley Greene
 
Favorit film? 
Abduction 
 
Favorit sport? 
Fotboll, basketboll 
 
Godis VS Choklad? 
Godis, blir bara törstig av choklad, haha 
 
Chips VS Kakor? 
Beror på om det är choklad kakor så blir det choklad kakor 
 
Vinter, vår, sommar eller höst? 
Sommar 
 
Lägenhet VS Hus? 
Vet inte för att hus är svårre att värma, men det finns så mycket mer utrymme och har alltid velat bo i hus, så hus. 
 
Telefon VS Dator? 
Dator, för då kan jag ju blogga! :) 
 
Har du Skype? 
Japp 
 
Har du kik? 
Japp 
 
Bor du i lägenhet eller hus? 
Jag bor i lägenhet 
 
Om du fick ta med dig 3 saker till en ö vad skulle det vara? 
Min familj, mina närmaste vänner och min dator 
 
Tränar du? 
Japp det gör jag 
 
Modig? 
Ja det är jag nog
 
Våghalsig? 
Japp det är jag 
 
Blyg? 
Inte när jag står på scen och ska dansa eller så men om jag träffar nya personer är jag nog lite blyg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0