2 Februari 2013

Godmorgon!

Trots att jag gick och lade Mia sent igår kväll så vaknade jag ganska tidigt i alla fall.
Jag hade en grym kväll igår med Anamaria och vi hade jätte kul. Först åkte vi det 20 minuter tidiga vart vi. Så vi och många andra stod utanför och väntade på att dem skulle öppna. Medan bi stod där så frös vi ihjäl. Sen kom vi in och lämnade in våra jackor. Efter vi lämnat in jackorna så gick vi ut på dansgolvet. Först dansade vi inte vi bara typ stod och pratade och köpte lite dricka. Men sen så dansade vi jätte mycket. Både jag och Anamaria fick ont i fötterna och har fortfarande ont i fötterna, haha. Sen så såg vi lite snygga killar. När vi blev för varm så gick vi ut och tog lite frisk luft sedan så sprang vi in igen. Det var grym musik och vi hade jätte kul. Jag har lagt upp en bild på instagram om ni vill kolla. Men ska även lägga upp bilder här på bloggen!
På bilden längst ner ser man inte riktigt vad det står men det stod Dance your ass of.

Kram! ❤️


Kommentarer
Postat av: Anamaria

As grym fest syster kommer aldrig att glömma den dagen!!!

Kram!! <3 :)

Svar: Aa as grym var den syster! Inte jag heller syster!!
Kram! <3 :)
helsansfinafoton.blogg.se

2013-02-03 @ 09:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0