Idag!

Hej på er mina fina läsare! 
 
Förlåt för den dåliga uppdateringen ska verkligen försöka att ändra på det. Idag var min sista dag på praktiken och så fick vi tårta för att en annan tjej skulle sluta jobba där. Fick även en rund tur av pappa. Dem har även en massa smink, hårprodukter, parfymer och mm där som dem skickar till andra företag eller till olika butiker som säljer dessa produkter. Så det var jätte trevligt. Åt även en hamburgare med pommes och barbequesås på en restaurang med pappa till lunch. Är skit mätt kommer nog inte äta något på en vecka, hehe. Pappa kom också hem med en liten överraskning som gjorde min lillebror skit glad. Jag visste om det men visste inte att den vart så stor. Jo ni vet djungelboken? Björnen i den som heter Baloo? Pappa kom hem med honom fast inte någon liten nallebjörn utan en rätt så stor. Min lillebror älskar den i alla fall och är glad för hans skull. Idag
är det även fredag och tycker den här veckan har gått så fort och vill inte att den ska ta slut. Har haft det jätte kul på min praktik plats och druckit en massa varm choklad och bubbelvatten. Jag sörjer lite för att jag har skola på måndag och inte praktiserar. Hoppas ni har haft en bra vecka!!
 
Min söta lillebror!
 
Lite suddig bild, men men....
 
Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0