1 Mars 2013

Godmorgon på er!

Idag är jag ledig och det ska bli skönt att vila. Fast jag kommer inte vila så mycket måste städa idag för att vi får gäster imorgon. Det är typ våra kusiner och en annan familj. Så det kommer nog bli ganska många här imorgon. Vill inte vara hemma men samtidigt så måste jag hålla koll på mitt rum och mina grejer, hehe. Ska i alla fall börja med att äta frukost och sedan bara börja städa. Angående den där kryssningen som jag pratade om så ångrade vi oss. Jag tyckte att det vore bättre om det var typ sommar och det var sol så kan man ju gå upp på taket. Så den kryssningen få vänta. På söndag kanske jag ska till stan med Lollo. Det är inget bestämt än jag ska se om vi inte ska göra något annat. Men tro och hoppas att det går.

Kram! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0