Back to reality...

Hej på er! 
Idag så är det kvinnodagen. Så grattis till alla oss tjejer/flickor/kvinnor. Idag så kollade vi på film hela dagen i skolan. Man fick ha med sig godis också. Det var i alla fall skit kul. Vi fick sluta klockan 12. Efter skolan så åkte jag till centrum en snabbis och lämnade en bok på biblioteket. Sen så åkte jag hem. Vart skit trött och hade ont i nacken så bestämde mig för att sova lite. Sen så vaknade jag klockan 3 och har typ städat lite. Så nu äntligen sitter jag framför datorn och bloggar Idag är det även äntligen fredag. Så det blir fredags mys ikväll, yay. Ska kolla på Gossip Girl nu. 
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: Nikki

Lol - ni fick börja 9.00 och sluta 12 när vi skulle vara i skolan 6.15 och kom tillbaka 18.20.

Svar: Haha lol!
Kram!
helsansfinafoton.blogg.se

2013-03-09 @ 16:03:16
URL: http://nikkin.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0