Imorgon

Imorgon så är det Romme resan. Man åker till Romme om man vill. Jag ska i alla fall inte åka. Så eftersom dem som åker kommer ha roligt har skolan bestämt att vi ska titta på film hela dagen och äta chips och popcorn typ. Så jag kanske inte tar med dig datorn imorgon får se. Men så bara ni vet om jag inte bloggar på hela skoldagen så är set för att jag inte har med mig datorn. Imorgon så är det kvinnodagen. Det är även fredag imorgon (YES), haha. Älskar verkligen fredagar. På lördag så är det melodifestivalen final. Ska defnitivt kolla. Sen efter melodifestivalen så är det ju Eurovision song contest.
Ska i alla fall lägga mig nu!

God natt! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0