Träning och hälsa

Att träna, hålla sig frisk är väldigt viktigt. Nu själv tränar jag inte ofta, men sådant kan man ändra på. Jag har bestämt att jag SKA börja träna regelbundet. Det måste inte vara på ett gym. Man kan träna hemma om man vill. Det är viktigt att sova bra, äta bra och träna. Man får inte bara muskler (haha) utan man mår även bra av det. Man känner sig frisk, och om man äter nyttigt så känner man sig nyttig. Jag själv tränade ett tag förut och mådde jätte bra. Men sedan blev det så mycket stress att jag lade träningen åt sidan ett litet tag för att ta tag i skolan. Men det borde jag inte ha gjort. MEN det är aldrig försent att börja träna. Jag vet den första månaden är alltid svårast men orkar inte äta nyttig, träna, osv. Men tänk positivt, tänk på vad resultatet kan bli i slutändan. Ge inte upp!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anamaria

ASSÅ DU ÄR BARA FÖR SMART!
Varför faller inte alla killkar för dig? (eller de gör dom säkert)

Svar: ASSÅ JAG BLEV SMART FÖR ATT DU FÖDDES MYCKET SMARTARE! HAHA TACK!
Haha dem faller för dig och det är bra!!
helsansfinafoton.blogg.se

2013-03-22 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0