Igår kväll

Hej på er! 

Igår kväll så var det pizza kväll. Alla 7:or var på en restaurang och åt pizza tillsammans det var jätte kul faktiskt. Jag åkte dit med min kompis Noor och vi beställde Hawaii pizza. Den var jätte god och jag var ganska hungrig så det passade bra. Den började klockan 6 och jag var där tills 8 sen så började dem flesta åka så då åkte jag också hem. Idag var i alla fall sista skoldagen och nu så är det ÄNTLIGEN höstlov. Jag ska i te åka någonstans på lovet jag ska bara vara hemma och slappa kolla på PLL, TVD, GG osv. Men på måndag ska jag träna med min kompis på ett gym dom heter Friskis och Svettis, så det ska ju bli kul, det känns som om det va längesedan jag tränade så nu ska jag börja igen. Börjar göra mig redo för läggdags nu godnatt! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0