Frånvarande

Förlåt för att jag har varit frånvarande dem senaste dagarna. Har bara haft så mycket att göra och har förberett mig för skolan som börjar imorgon. Igår var jag hos frisören och då klippte vi mitt hår😁. Det blev lite längre än axlarna. Jag sa bara topparna men hon lyssnade inte. Men det för inget mitt hår växer ut jätte fort så det är lugnt. Jag har i alla fall varit hemma idag och bakade kladdkaka. Inte för att skryta men den blev helt jävla perfekt haha. Japp vart super nöjd med den, men min brorsa åt upp allt och så imorgon efter skolan tänker jag baka igen. Förhoppningsvis så hinner jag ta en bild innan den är uppslukad haha skojar bara. 

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0