Kväll

Har gjort alla läxor, eller alla och alla det var bara en eftersom jag var sjuk i fredags så. Imorgon börjar jag klockan 10 men ska gå till skolan vid 9 för jag ska arbeta på ett teknik projekt med min grupp. Vi hade ju matte prov förra veckan i onsdags och torsdags så jag tror att vi kanske får tillbaka proven imorgon på matten. På svenskan har vi börjat läsa några klassiska böcker och jag läser Låt tistlarna brinna. Den är sjukt bra men sorglig. Jag rekommenderar den ifall att nån letar efter en bra bok. Som ni vet så fyller jag år nästa vecka på onsdag (den 5 februari) grattis till mig själv i förskott haha. Nu ska jag läsa lite och sen lägga mig tror jag. 

Godnatt puss puss! 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0