Fredag!!!!

Idag är det äntligen fredag. Jag älskar fredagar för att då e man bara hemma och sitter i soffan och kolla på teve och äter lite smågodis samtidigt som man kollar på teve. 
 
Ett litet skämt som min kompis sa till sin lärare i min förra skola:
 
Eleven: Fröken kan man bli straffad för någonting som man inte har gjort?
 
Fröken: Nej det är inte rättvist.
 
Eleven: Bra för jag har inte gjort läxan.
 
Jag vet att det kanske inte är så roligt men aja!
 
Aja nu ska jag gå ock äta frukost!!
 
Ciao!!   Ciao= Hejdå 
 
Vi ses sen! ♥
 

 
En bild på me!! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild

2012-08-31 @ 10:34:35
Postat av: Helsan

Tack!

2012-08-31 @ 11:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0