1 December (JIPPI)

Hej på er är så sjukt glad idag för att det är 1 December. Imorgon så är det första advent. Jag och Lollo ska åka och julhandla i veckan som kommer. Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och gör inte så mycket annat. Igår kväll var det ju duell mellan J.E.M och Isak. JAg tyckte båda var bra men ville hellre att Isak skulle gå till final än J.E.M. Kan inte fatta att Benny gick direkt till final, jag trodde att dem som skulle komma direkt till final skulle vara Awa och Isak men så blev det inte riktigt. Asså jag har ingenting emot Benny men tycker inte han borde vinna X factor. Aja igår efter X factor och efter att dem hade sagt vilka som hade gått till final så var det ju film kväll och den här gången kollade jag på Twilight (igen), jag kollade på Breaking Dawn part 1. Har redan sett den men kan inte sluta titta på Twilight, haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0