2 December, första advent

Hej på er sitter och kollar på teve. Idag är det 2 December och det är 1 advent. Idag så ska jag nog bara vara hemma och typ göra ingenting. Har inte lust att gå ut är trött men vi får se. Imorgon blir det skola, men det ända som gör mig på bra humör är att det snart är jullov och jul. Är faktiskt grymt sugen på att dricka julmust. Så det ska bli kul att få dricka julmust igen. Det känns som en evighet sen jag drack julmust. Ikväll blir det solsidan, så vi får se vad som händer där då...
 
Kram på er alla mina fina läsare! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Var gärna med i min veckans blogg! Utser 2-3 vinnare på tisdag! :)

2012-12-02 @ 15:10:07
URL: http://nattstad.se/emmadascarecrow
Postat av: Helsan

Ok får se men gärna!! :)

2012-12-02 @ 18:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0