23 December (äntligen)

Hej på er och hoppas ni har haft en trevlig helg. Idag så kommer äntligen min morbror till oss här i Sverige och han är framme här klockan 1 typ. Har blivit bombaderad med kommentarer om att ni vill se vad jag fick och det ska ni få efter detta inlägg. Tycker bara det är trevligt att ni vill veta. Imorgon så är det äntligen julafton och det ska bli super trevligt att fira. Har julmust och en massa annat i kylskåpet. 
Jag har en kompis som har skaffat en blogg och hon skulle vilja att jag skulle länka hennes blogg här på min blogg och det ska jag göra. 
 
Hennes blogg heter: axelssons.blogg.se 
Så det är bara att söka det i sök rutan om ni vill!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0