26 December

Godmorgon på er!
 
Jag hoppas att ni hittills har haft en bra morgon. Jag har i alla fall haft en bra start på dagen genom att jag har mått mycket bättre och jag tror att jag kommer att bli frisk innan nyår. Jag hoppas i alla fall det, för jag var redan sjuk på Julafton, Juldagen och nu på Annandag jul, så jag vill i alla fall inte vara sjuk på nyår och när det blir 2013. Om 2 dagar fyller Lollo år. Ska gratta henne då. 
Har inga planer för dagen men vi kanske åker någonstans vi får se. Min bror är typ också sjuk jag tror att det var jag som smittade honom. Så nu är vi 2 i familjen som är sjuka. Fast än jag håller på att bli frisk. 
Min kompis Caroline är just nu i Thailand och solar och badar och jag vill också vara i Thailand. Fast ändå inte, vill inte åka bort från Sverige eller snön. 
Det kommer inlägg senare! 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0