!

Hej på er sitter och har kollat på film den senaste timmen. Hade  ju så grymt tråkigt så jag tyckte att det var något att sysselsätta sig med. Jag vet att ni inte har fått dagens outfit och insta-week på ett tag nu men är inte ute så ofta och när jag bara ska handla med mamma eller gå till doktorn sätter jag bara på mig jeans och en tröja och inget avancerat. Insta-week har jag inte lagt upp så mycket bilder på insta för att för ett tag sedan funkade inte min mobil och jag kunde inte gå in på mina program som jag hade laddat ner. Men sen fixade vi det problemet. Ska försöka ladda upp mycket på instagram och ta lite dagens outfit bilder eller så nån gång. Har inte så mycket annat att skriva just nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0