Sorry....

Hej förlåt för att jag inte har bloggat men jag hade inte med mig min dator till skolan och därför så kunde jag inte blogga. Jag hade inte med mig den för att hela dagen så bakade vi. Vi var indelade i 4 olika grupper och varje grupp skulle baka bröd. Min grupp bakade Scones. Det var jätte gott vi fick mycket bra kritik av både lärare och elever. 30 minuter innan det var så lunch så satt alla i min grupp och var på datorn, och kollade på film (förutom jag som inte hade med mig datorn), och vår hemkunskapslärare var också där, hon är även lärare för idrott och engelska. Hon gjorde inbakade flätor på dem som ville. Hon gjorde på mig med men det har kommit ut lite nu. Mitt hår är inte så långt så flätan blev inte så lång. Men de var väldigt fin tyckte jag. Det var en bra frisyr när man skulle baka så det inte kom hår i smeten. 
 
Här är en bild på min fina fläta! :) <3 
 
Här är en bild på hur våra scones såg ut 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0