Värsta snöstormen!

Hej på er sitter hemma och kom hem för 40 minuter sen. Vi fick sluta skolan tidigare för att det blev snöstorm och alla bussar är inställda. Tåget körde av spåret så dem har spärrat några vägar här. Vissa fick gå och vissa fick skjuts av sina föräldrar. Jag fick som tur skjuts av pappa han fick komma och hämta mig. Det var verkligen den värsta snöstormen jag upplevt. Det kom snö hela tiden. Det blev bara mer snö ju mer tiden gick så därför fick sluta för det blev bara värre och värre. En av mina kompisar kom inte till skolan idag för att bussen blev så försenad och det fanns risk att dem skulle köra av vägen om dem åkte bil. Till och med vissa bilar fastnade i snön. Det var liksom 3 bilar som hade fastnat i snön och dem stod på rad mitt i vägen. Snön kom ända upp till knäna på mig. Så nästan varje gång jag tog ett steg så åkte man ner i snön till knäna. Om snöstormen håller sig kvar tills imorn vet jag inte om jag kan gå till skolan. För imorse blev min buss försenad 30 minuter. Det var liksom kallt men hade täckbyxor på mig. Får isåfall jobba hemma om jag inte kan gå till skolan imorn. 
 
Den här bilden är från instagram men jag var i skolan och tog den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0