Förlåt

Förlåt för att jag inte har bloggat. Men var på teater och kom precis hem. Jag var på Hamlet teater som Shakespeare har skrivit. Den var väldigt bra men kameran var ur batteri och jag hann inte ladda den så tog bara bilder med mobilen. 
Idag så ringde TheStudio upp mig och sa att jag skulle komma dit och ta foton och att jag fick ta med mig 5 personer. Så vi bestämde ett datum och tid och sånt......
På teatern så träffade vi en producent som blev vår kompis eller vad man ska säga, och sen skulle jag fråga om hans nummer men tyckte det blev pinsamt och sen frågade han mig "vill du vara med i en film"..... Jag sa kanske och sa att det inte var det jag tänkte fråga.....och bla bla bla
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0