Jul, nyår snart????

Hade glömt att det snart är jul och nyår. Måste köpa julklappar.... Fast det är alltid jätte svårt att välja vad man ska köpa, eller inte till min lillebror honom vet jag redan vad jag ska köpa till. Fast jag älskar att köpa presenter.......hehe Undra vad jag ska få i julklapp???  Måste skriva en önskelista också. Det är en bra sysselsättning nu när jag är sjuk och inte har nåt att göra än att vila...... Vi kanske ska resa någonstans i år, för vi har 3 veckors jullov också.
Älskar julen och när det är nyår! Det blir som ett nytt år en ny start!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Kan vi åka någon tag till stan och fixa presenter?

2012-11-21 @ 19:01:13
Postat av: Helsan

Ja det kan vi!! <3

2012-11-21 @ 19:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0