Snöbollskrig

Hej på er jag vet att jag inte har bloggat men stämningen blev lite spänd idag på eftermiddagen. Det var så att 30 personer från en annan skola alltid kommer till vår skola på vintern då dem attackerar oss och det blir snöbollskrig. Jag, Anamaria och 2 andra tjejer vi gick ner till deras skola och såg när dem började komma upp. NÄr vi skulle springa genom skogen till vår skolan så kom dem 30 personerna och jagade oss och skrek "där är några vittrabarn, vi går och bombaderar dem". Då typ fick jag lite panik och började springa så vi sprang in i skolan och skrek till alla "källängen kommer". Vi sprang och sa det till lärarna och dem typ evakuerade där ute.
Antigen idag eller imorn så gör jag en video om hur discot var. Jag vet att det har gått en vecka men har inte mått bra den senaste veckan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jätte kul!! Jag vill gör om det! 😊😊😊😊😊😊

2012-11-30 @ 18:42:27
Postat av: Helsan

Ja det var det!
Det vill jag också!

2012-11-30 @ 19:14:26
Postat av: Anonym

Jag vill göra det på måndag!

2012-11-30 @ 20:02:30
Postat av: Helsan

aa vi gör det då!

2012-11-30 @ 20:18:21
Postat av: Anamaia

bra hihi! :)

2012-12-01 @ 16:57:04
URL: http://www.anasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0