Svar på frågestunden del 2

 
Snyggast/minst fulast av alla killar i 6an? 
Finns inga snygga! 
 
Favoritlåt? 
Vet inte har många favorit låtar, men av dem som jag lyssnar på ofta är It girl. 
 
Sämsta läraren i skolan? 
Vet inte
 
Sötast i 1D? 
Louis :) 
 
Hur snygg tycker du att du är på skala 1-10? 
 
Har du ofta stökigt i ditt rum? 
Ja ibland 
 
Vilka länder har du varit i? 
Tyskland, Finland, Italien, Syrien, Cypern, Irland, Kurdistan, kommer inte på fler....
 
Tycker du att du skriver fint? 
Ja 
 
Snyggaste killen? 
Vet inte 
 
Bästa vän? 
Anamaria <3 <3
 
Stan VS vara hemma och kolla på 90210? 
Vet inte ibland är det skönt att vara hemma och chilla men sen är det super kul att vara i stan med kompisar. Så stan blir det nog. 
 
Bada VS spela fotboll? 
Fotboll 
 
Hund VS Kanin? 
Hund 
 
Cola VS Fanta? 
Cola 
 
Ke VS Ka (Du vet vilka jag menar de är bästa kompisar o går i bodal tror jag)? 
Ke 
 
Har du mest tjej eller kill kompisar? 
Har mest tjej kompisar 
 
Har du ASK? 
Japp 
 
Är du smart? 
Jag tycker det, men vet inte 
 
Bra låtar? 
Dance our tears away, It girl, Impossible, Club can't handle me right now, Let it roll, I cry, och så många fler. 
 
Är du snygg när du går ut? 
Ja det är jag 
 
Smink? 
Japp 
 
Jb VS 1D? 
1D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0