Kryssning?

Funderade på en kryssning? Skulle behöva det jag och familjen kanske? Det var ju ganska länge sedan jag vart på kryssning så nu på sportlovet så är det nog en bra idé. Imorgon så är det äntligen fredag. Det är både bra och dåligt, bra för sen är det helg och dåligt för att tiden går för fort, det känns som om skolan börjar snart. Jag ber om ursäkt ifall det är stavfel i det här inlägget jag mobilbloggar och jag skriver ganska fort på mobilen. Hur mår ni då? Har ni sportlov? Tycker det är skönt med en time out och bara ta det chili och vila. Fast efter sportlovet så har jag IUP samtal eftersom mitt skulle har varit på torsdag förra veckan men då praoade jag så det gick inte. Ska nog lägga mig strax är ganska trött.

Kram! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0