22 Maj 2013

Hej på er!

Sitter just nu hemma och chillar. Idag så hade vi matte på förmiddagen och sedan idrott på eftermiddagen. Idag så brände jag min han (PRO) haha men nää det var inte mitt fel faktiskt. Jag, Sara och Anamaria skulle dricka vatten och så skulle jag ta mer vatten där vid diskbänken och då hade Sara precis tagit en kopp kaffe och det var för varmt så hon hällde ner hela koppen på min hand. Hon skulle hälla det där man diskar men hon såg inte min hand så hon råkade hälla på min hand. Så det gör i alla fall jätte ont nu, och min kompis sa att jag borde gå till doktorn och få handen omlindad. Får se om jag drar till doktorn senare. 
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0