Förlåt, förlåt, förlåt

Hej på er!
 
Förlåt för att jag inte har bloggat på så länge. Men igår så åkte vi och badade med skolan, så tog inte med mig datorn. Sen så skulle en kompis sova över hos mig så vi åkte hem till henne, sen hem till mig klockan 5. Sen typ åt vi middag, bakade, och sen kollade vi på film. På badet så skulle vi simma 200 meter och det var jätte enkelt, bara att jag hade stukat foten så fick lite ont men brydde mig inte. Sen igår så bakade vi en kaka som vi hällde i en form, men efter vi hade hällt i den i formen kom vi på att vi hade glömt att smörja formen, så att vi senare skulle kunna få ut kakan. Sen på kvällen så kollade vi på film, fast jag somnade efter ca 20 minuter av filmen, oops. Imorgon och på fredag så har vi nationella prov i historia. Så sitter just nu och pluggar eftersom historia inte är mitt starka ämne inom SO. Hoppas i alla fall att jag klarar det. På lördag så kommer min moster hit så det ska också bli kul. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0