Fortfarande inte bestämt...

Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig imorgon men hittar nog någonting. Jag har bestämt en sak.................. Imorgon efter julavslutning ska jag köpa..............godis. Haha det lät som värsta allvarliga men nej inte så allvarligt. Jag tänkte göra en video på videofyme om lite grejer jag fått/köpt den här månaden. Jag har ju fått bland annat en tidig julklapp min telefon. Det år en iPhone 5c i färgen grön. Det kändes fräscht och fint så det blev grön färg. Har fått frågor om att jag kanske ångrar mig angående färgen men då är det bara att dra på ett skal. Men jag ångrar inte alls att jag valde grön och kommer nog aldrig att ångra mig faktiskt. 

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0