Dåligt väder!!

Det är en underdrift att bara säga att det är dåligt väder. Det har spö regnat hela dagen och det har inte kommit fram några moln eller någon sol. När man går ut det blir man helt blöt. Jag har inte gått ut men när min pappa och lillebror kom hem så var dem dyng sura. När dem kom in så började det droppa vatten på golvet, och det vattnet var från dera kläder. Det är stora vattenpölar utomhus. Varför ska vi ha så dåligt väder? Varför kan vi inte ha sol någon gång? Jag menar  vi har ju sol på sommaren ibland. Men ibland så är det till och med för lite sol på sommaren. Som i år så var det inte så mycket sol i somras.
 
Här får ni en bild som är taget ifrån fönstret!
 
 
Ser ni regndropparna på fönstret!!!
 
 
En till bild!!
 
 
På den här bilden så syns det inte så bra!!
 
Den här bilden tog jag på balkongen!!
 
Kram på er alla läsare!! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0