Hej

Hej på er allihopa sitter och lyssnar på musik. Annars mår jag ganska bra, ont i halsen. Är nog på väg att bli lite förkyld men gör inget! 
Om 13 dagar kommer min morbror från Polen hit till oss i Sverige. Det ska bli väldigt trevligt har inte träffat honom på ca 1 år. Han ska stanna över jul och typ 2 Januari åker han tillbaka. Om 14 dagar så är det julafton. Längtar så sjukt mycket, och undrar såklart vad jag ska få i julklapp. Men måste verkligen julhandla har inte orkat men måste göra det. Vet dock fortfarande inte vad jag ska köpa till mina föräldrar!!! 
Är ganska stressad för om 14 dagar är det ju julafton. Men har 2 veckor på mig så det ska nog gå bra!
 
Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0