Länge......

Hej på er allihop, det blev ingen skola för mig idag. Jag hade feber hela natten och den gick inte ner. Så fick äta alvedon, men det hjälpte inte heller. En sjuk grej var att jag vaknade klockan 13.00. Alltså klockan 1 på dagen. För ca 2 timmar sen. Igår kväll gick jag och lade mig klockan 21.30. Det var inte så sent, men...
Pappa väckte mig hela tiden och gav mig alvedon, och blötte ner en handduk och lade den på min panna så att febern skulle sänka. Men det gjorde den inte......
I vanliga fall brukar jag hjälpa till här hemma med disken, duka, dammsuga och mm. Men igår lät pappa mig inte göra någonting jag satt bara i soffan och kollade på teve. 
Ikväll är det julshow i skolan men tror inte jag kan gå, har feber just nu och mår inte alls bra. Men det var bra att jag sov mycket, det hjälpte lite. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0