Sjuk :(

Så typiskt att jag skulle bli sjuk på Julafton. Vilar just nu och kan inte gör så mycket annat. Det är rätt så tråkigt liksom skulle har mycket bättre saker att göra än att sitta och vila. Men har väl inget val det är väl bara att vila och försöka bli bättre. Det enda som har blivit bättre med mig är att febern har sjunkit och att jag inte längre behöver äta tabletter lika ofta. Tror ni att ni kommer få många julklappar? Jag vet inte om jag får många för har ju redan fått en massa kläder från Hollister som gick loss på 2000 kronor. Har även fått örhängen och sånt av min morbror. Så tror att mina föräldrar inte köper så mycket utan väntar till min födelsedag i Februari. 
Aja ska fortsätta vila nu!
Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0