Den här dagen kan inte bli värre...

Hej på er och ett STORT förlåt för att jag inte har bloggat. Men det började med att jag vaknade med 40 graders feber och kunde knappt prata. Sen så tyckte mamma att jag var för sjuk för att gå till skolan så jag fick stanna hemma. Sen när jag skulle blogga så funkade inte internet så har försökt komma på varför det inte funkar sen när det inte gick framåt gav jag upp. Tills pappa kom och satte på datorn och då funkade internet. Asså blir så himla irriterad på det här jävla internetet. 
 
Idag så har jag försökt vila så mycket som jag kan för att jag ska kunna gå till skolan imorn. Hoppas att jag kan!

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström

åhh krya på dig!!!
Önskar dig en fortsatt bra kväll :D
[ snälla svara gärna i min blogg, jag kan inte se svaren annars :/ ]

KRAAAAM :D

2012-11-26 @ 21:10:36
URL: http://mooollys.se
Postat av: Johanna

Krya på dig!
fin blogg du har :)

2012-11-26 @ 21:41:34
URL: http://stylepassion.blogg.se
Postat av: Helsan

Tack så mycket mina fina läsare vad bra att jag har er som stöttar mig! :) <3
KRAM på er med! Tack!:)

2012-11-27 @ 07:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0