jobbigt

Förlåt för att jag inte har bloggat men idag så hade vi idrott och sen åkte jag hem till en kompis och jag hade inte internet och orkade inte blogga. Idag så fick jag reda på att i tisdags när jag var sjuk så på morgonsamlingen så var det en tjej i min klass (vill inte peka ut den personen) när min lärare ropade och mig och sa "var är helin" då sa hon "om Anamaria är sjuk så är det väll klart att Helin också är sjuk för att vara med henne". Jag blir så jävla irriterad på att folk tror saker om en när dem inte vet säkert. Hon tror typ att jag skolkar men jag säger jag skolkar ALDRIG jag kommer ALDRIG skolka, jag har ALDRIG skolkat. Samma person blev typ ganska förvånad över att jag hade fått ett visst betyg i ett ämne. Liksom det är väll inte så konstigt? Det är väll bara att plugga mycket och anstränga sig. Det är liksom inte omöjligt. Det är så jobbigt att det finns folk som tror att jag skulle låtsas vara sjuk bara för att min BFF är sjuk. Liksom vad vinner jag på det? Jag var sjuk på riktigt jag hade feber och var tvungen att åka till doktorn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0