Min BFF är bäst!

Min BFF är fan bäst hon stöttar mig tröstar mig och när jag är på dåligt humor gör hon mig alltid glad igen. Det är så klart att vi bråkar ibland men det hör liksom till livet och vänskapen...... Har varit på dåligt humör hela dan och när jag och hon chattade på facebook så började skratta och blev på bättre humor.....
 
Hon är fan bäst och jag kommer alltid att älskar henne som min BFF och det hoppas jag hon förstår och vet!!!!!!!
 
 
Älskar dig min BFF!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
 
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥       ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥                     ♥      ♥                 ♥
♥                      ♥    ♥                  ♥
♥                       ♥  ♥                  ♥
 ♥                       ♥                    ♥
  ♥                                           ♥
   ♥          A  + H  =  BFF          ♥
    ♥                                       ♥
      ♥                                    ♥
        ♥                                 ♥
           ♥                            ♥
              ♥                       ♥ 
                ♥                  ♥
                    ♥         ♥
                       ♥  ♥ ♥
 
Inte så fint hjärta men ändå det symboliserar vår vänskap!!! <3 <3 <3 

Kommentarer
Postat av: Helsan

Hjärtat blev failat!

2012-11-10 @ 18:14:24
Postat av: Anamaia

Nej den blev jätte bra!!!
Ja jag förstår och jag vet att du älskar mig och jag älskar dig kommer alltid att göra det hoppas du vet det!! hihi
Saknar dig! Önska du var här!!! Ja och du stöttade mig när jag var på dåligt humör och när jag skickade sms till dig så svarade du altid! jag kunde inte svara igår för att jag inte hade batteri på min mobil så jag kunde inte svara och när jag var framme så kunde jag ladda den men det var inte min laddare utan det var våra kompisars laddare och deras batteri på mobilen tog slut så de behövde ladda sin mobil och jag hade bara laddat till typ 18% förlåt!!!!
Love ya min BFF kommer altid göra det och hoppas att du vet det!! :)
Ses i morgon i skolan!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-11-11 @ 15:04:13
URL: http://www.anasblogg.blogg.se
Postat av: Helsan

Tack så mycket och jag hoppas att du vet att jag alltid kommer att älska dig!!!! Lova ya to min BFF och kommer alltid göra det!!!!! aa ses imorn i skolan!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-11-11 @ 16:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0