Så jävla sjuk

Hej på er vet att jag inte har bloggat och inte gjort en video men jag har så himla ont i halsen och har feber. Så min röst låter förfärlig och kan nästan inte prata. Så videon bli senare idag kanske eller imorn. Jag har vilat och sovit men ingenting har hjälpt och nu har jag feber. Måste verkligen vila den här helgen. 
 
Igår kom pappa med en fin överraskning som var att han hade fått alla twilight filmer (han jobbar på filmbolag och får filmer gratis ganska ofta) och då hade han fått twilight filmerna och så fick jag dem för jag är ett galet fan av twilight....hehe

Kommentarer
Postat av: Engla

Fick du den nya Twilight filmen?

2012-11-24 @ 16:01:12
Postat av: Helsan

mhm!

2012-11-24 @ 16:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0