woop woop

Hej hej sitter och kollar på teve och lyssnar på musik. Idag blir det en innedag orkar inte gå ut. har ätit frukost och sitter och göra typ en massa bubblor med mitt tugummi....hehe Imorgon är det skola och då har vi spanska och no. Hoppas bara att vi inte gör tråkiga saker. Vet inte vad jag ska göra nu men jag ska kanske kolla på film vi får se woop woop ^^
:(
Min BFF (tror jag att hon är) är typ sur/arg eller ledsen för att jag gick på bio med några. Det var så att först så skulle hon och jag åka in till stan och kolla på Breaking Dawn men sen ville/vågade hon inte det. Det skulle vara 3 andra killar som också skulle följa med oss in till stan och kolla men sen sa dem att dem skulle åka till centrum och kolla på en james bond film. Då skulle vi typ följa med dem. Men jag gillar inte james bond filmer så jag sa att jag inte skulle följa med. Men sen så märkte jag att min BFF Anamaria blev ledsen av att jag inte följde med så jag sa sen att jag skulle följa med bara för att jag och Anamaria äntligen skulle göra nåt med varandra. Sen så kom några andra och sa att dem skulle gå och se på Breaking Dawn och dem ville att vi skulle följa och jag trodde att Anamaria skulle få så jag sa att jag skulle följa med. När Anamaria sa att hon inte fick gå på bion av sin mamma för att den började klockan 16.00 och hennes mamma tyckte det var sent. Sen så sa hon att hon inte heller skulle gå på bio med killarna så då sa jag om du inte vill att jag ska gå på bio så måste jag inte gå och sen så sa hon men du får gå om du vill det är ditt liv. Så jag gick på Breaking Dawn. Nu så är hon typ sur/arg eller ledsen på mig eller vad man ska säga.
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: Engla

vilka killar var det som ville gå på James bond filmen?

2012-11-18 @ 17:20:14
Postat av: Helsan

Vet inte om jag får skriva deras namn. Men kan säga imorn.

2012-11-18 @ 17:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0